Кошик
2 відгуків
ELBE UA
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0018:00
  • Вівторок
    09:0018:00
  • Середа
    09:0018:00
  • Четвер
    09:0018:00
  • Пʼятниця
    09:0018:00
  • Субота
    Вихідний
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (66) 038-34-61
+380 (68) 097-74-66
ELBE UA
Константин Пастухов
Винниченка 35/1, Луцьк, Україна
elbe-ua.cominfo.elbe-ua@ukr.net
  • Instagram@elbe_ua
Авіапромислові Ворота Aircraft Hangar Door®, фото 2Авіапромислові Ворота Aircraft Hangar Door®, фото 3Авіапромислові Ворота Aircraft Hangar Door®, фото 4Авіапромислові Ворота Aircraft Hangar Door®, фото 5

Авіапромислові Ворота Aircraft Hangar Door®

210 500 

  • В наявності
  • Код: el-dr-03
Авіапромислові Ворота Aircraft Hangar Door®
Авіапромислові Ворота Aircraft Hangar Door®В наявності
210 500 
+380 (66) 038-34-61
  • +380 (68) 097-74-66
+380 (66) 038-34-61
  • +380 (68) 097-74-66
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики

Двері ангара для літаків - це індивідуалізована версія нашої гнучкої гігантської двері ангара. Двері ангарів - одна з важливих частин будь-якої авіаційної операції. Час - одна з найважливіших операцій. Авіаційні ангари бувають широко відкритими. У отвору переважають літак і форму будівлі. Це делікатна робота з високими вимогами.
Перші двері ангара для літаків, зроблені з розсувних панелей з безліччю проблем, нижні рейки завжди заповнені, на важке технічне обслуговування витрачені гроші, щось завжди затримує і втрачає час, щоб не дуже важкі двері, потрібна важка конструкція і дуже великий будинок для бокового кишені.

Вертикальні складаються ворота для ангарів для авіаційної промисловості змінили все, і The Flexible Giant® є ідеальним рішенням для авіації. Ми можемо виготовити моноблочні ворота для ангарів потужністю 50 тонн, тому для деяких літаків не потрібно стоечная система, звичайно, для необхідної площі у нас є стійку двері. The Flexible Giant® має великий досвід роботи з дверима ангарів аеропортів, тому що це завжди краще рішення, як сказав Альберт Ейнштейн. "Єдине джерело знань - це досвід". у нас це є.

Двері авіаційного ангара - це особлива сфера дверного бізнесу. Оскільки удосконалення цих воріт почалося з системи сталевих розсувних дверей, багато недоліків і проблеми розсувних воріт ангара, такі як важкі двері з нижньої напрямної, екстремальні вимоги до технічного обслуговування, а також деякі операційні проблеми, клієнт використовував їх лише для зобов'язань. Після відкриття тканинних дверей на великі розміри старі розсувні двері швидко змінюються. Ворота авіаційного ангара з системою стійок не мають слабких місць, на відміну від традиційних розсувних дверей, які мають багато переваг.

Головна перевага

Замість звичайних воріт для ангарів наші ворота для авіаційних ангарів не потребують нижніх рейках, додаткової вільної площі в ангарі, дуже важкому технічному обслуговуванні, додаткової структурної навантаженні на будівлю і низькому циклі і часу операцій. Ви також можете заощадити час і навколишнє середовище.

Відмінна герметичність

Тільки наші двері мають бічний ущільнювач кишеню замість всіх інших складних дверей. Ця надміцна тканину з покриттям з ПВХ забезпечує відмінну герметичність при закритих дверях навіть при сильному вітрі. Ця конструкція також забезпечує безшумну роботу.

Низькі витрати

Гнучкі ворота для ангарів Giant® не потребують спеціального обслуговування, всі деталі ретельно відібрані і не вимагають обслуговування. Тут немає пружин, шарикопідшипників або муфт, які можуть бути пошкоджені, якщо що-небудь розбилося або зіткнулося з дверима.

Максимальні розміри

Двері ангара суднобудівної верфі не мають обмежень за розмірами для застосування в авіаційних ангарах з частинами стійки, вони можуть бути виготовлені відповідно до конкретних вимог клієнта.

Main Body


Двері зроблені з двох полотен, створених в протилежні сторони. Тканинні секції кріпляться до горизонтальних балок (екструдований алюміній серії Т 6063-Т6). Мінімальна товщина двері 380 мм, що є нашими особливостями. Проміжні Двері зроблені з двох полотен, створених в протилежні сторони. Тканинні секції кріпляться до горизонтальних балок (екструдований алюміній серії Т 6063-Т6). Мінімальна товщина двері 380 мм, що є нашими особливостями. Проміжні балки прибираються за допомогою електродвигуна. На балках встановлені шини для полегшення роботи в вітряну погоду. Проміжні балки в прибраному стані не заважають чітким розмірами отвору.

 

Нижня балка

Нижня балка розрахована з урахуванням вітрового опору, розмірів дверей і навантаження на проміжні сталеві балки під час роботи воріт. Нижня балка також забезпечує повне закриття і герметизацію в умовах сильного вітру.

Кабельна система

Двері верфі управляються сталевим тросом, максимум два троса на кожні двері, що йде всередині напрямних воріт. Точно так же кількість шківів, які використовуються для направлення ременів / тросів, має бути зведено до мінімуму, щоб зменшити вимоги до технічного обслуговування і запаси запасних частин. Ремені / троси повинні бути встановлені без будь-яких перегинів, а конструкція системи і діаметр шківа повинні бути такими, щоб запобігти виникненню будь-яких перегинів або аномальних напружень в робочих ременях / тросах. Якщо ремені / кабелі проходять через отвори в конструкції будівлі, отвори повинні бути сконструйовані таким чином, щоб запобігти стирання, знос або пошкодження ременів / кабелів. Блоки шківів слід встановлювати в доступних місцях, що дозволяють проводити огляд і профілактичне обслуговування. Шківи можна розміщувати в закритих місцях, недоступних для візуального огляду.

Тканина

Спеціально підібрана тканина підходить для довгого життя. Володіє дуже високою стійкістю до УФ-випромінювання. Вибираємо особливо міцну тканину. У нас також є Arctic Fabric для екстремальних кліматичних умов, безпечна і звукоізоляційні тканину доступна в якості опції. VALMEX POLYMAR ® Промислова вогнестійкість 900-1500 гр / м² 2 мм 1100 Dtx B 6000Прямое розтягнення 4300/4000 Н / 50 мм DIN 53354. Міцність на розрив 500/500 Н DIN 53363

Вогнестійкість

Вогнестійкість тканини відповідає будь-яким правилам пожежної безпеки. Відносний стандарт - DIN 4102-B1. Ці матеріали важко спалахують. До них відносяться такі матеріали, як дерево, оброблене вогнетривким матеріалом, і жорсткий пінопласт. Пожежа повинен згаснути сам по собі, коли джерело вогню буде видалений.

Ущільнення

Нижня балка забезпечена ущільненням з пористої гуми (U-подібної форми). Бічні напрямні на каркасних конструкціях або стійках мають ущільнення з пористої гуми або вбудовані щіткові ущільнення в залежності від типу двері. Спеціально підібрана гума має високу стійкість до зовнішніх умов, екстремально холодної і жаркій погоді.

Дані по ізоляції

Стандартні гнучкі гігантські складаються ангарні ворота для верфі мають відмінну ізоляцію завдяки своїй винятковій ширині і герметизирующим властивостями. Показник теплоізоляції U <0,9 Вт / м².K Також доступна ізоляційна тканину. Звукоізоляція 12 дБ A.

Опір вітру

Двері для ангарів Shipyarddoor ® спроектовані як єдина система, щоб витримувати зазначені вітрові навантаження. Напруження волокна через комбінованої статичного навантаження і вітрового навантаження не перевищуватимуть факторів для використовуваного матеріалу і типу витримується навантаження, при експлуатації 140 км / год, також в закритих положеннях може витримуватися до 180 км / ч. Спеціальні умови можуть бути виготовлені для стандартних ураганів до 230 км / ч.

Структурна навантаження

Двері для ангарів Shipyarddoor® спроектовані так, щоб витримувати статичне навантаження, сейсмічні сили і розрахункові навантаження через тиск і всмоктування вітру, розраховані відповідно до навколишнім середовищем і навколишнім середовищем будівлі.

Приводний блок і кінцеві вимикачі

Одиниці креслення Підйомні двигуни зазвичай розташовані над дверима прорізу. Все ангарні ворота для воріт суднобудівної верфі оснащені подвійним двигуном для забезпечення збалансованого підйому, також навіть один пошкоджений двигун може працювати з системою. Кінцеві вимикачі також розташовані над дверима прорізу. Система вимикача двері верфі не дозволяє пропустити або пошкодити вимикач з обох сторін із запобіжним вимикачем. Двері зупиняється на кінцевому вимикачі, коли двері повністю відкрита або повністю закрита. Якщо двері обходять ці кінцеві вимикачі, є також запобіжні кінцеві вимикачі для обох напрямків. У напрямку вгору кінцеві вимикачі розташовані над дверима на кожному кінці двері, і сама верхня рухома горизонтальна балка двері активує їх. У напрямку вниз кінцеві вимикачі розташовані над дверима прорізу на вимикачах провисання ременя / троса.

Швидкість

Стандартні швидкості відкривання і закривання дверей для ангарів складають 20 см / с, також її можна збільшити до 40 см / с.

Безпека

Всі двері виготовлені за стандартом CE. Застосовні директиви 89/106 / EC-99/93 / E. застосовні стандарти: - EN 13241-1: 2003 + A1: 2011-EN 12978: 2008 та обмежувачі навантаження, вітрової замок, термічний опір, зумер і сигнальна лампа служить стандартом.

На вибір; Доступна нижня кромка безпеки і пневматична система кромки безпеки.

 

 

 

Обмежувачі навантаження + вітрозахисні пристрої

Двері ангара для літаків Shipyarddoor Flexible Giant® оснащені обмежувачами навантаження, прикріпленими до нижніх частин двері. (Патентний захист двері) Обмежувачі навантаження запобігають падінню в разі відмови двигуна, підйомного ременя або троса. Вітрові замки не дозволять двері піднятися з закритого положення навіть в дуже вітряну погоду. Захисний пристрій розрядників навантаження визначає стан провисання кабелю і знижує потужність до необхідного рівня (воно об'єднано з системою перемикання.

 

Захисні обмежувачі для складних стійок

Пружинний балансир використовується в спеціальному обладнанні для многостоечной дверний системи. Коли дверна напрямна складається горизонтально, пружинний балансир забезпечує безпечну роботу ланцюга.

Операції

Гнучка гігантська двері ангара для літаків Shipyarddoor® прямує вгору і вниз по вертикальних напрямних, що захищає від атмосферних впливів, прикріпленим до конструкції. Двері управляється ПЛК з повністю автоматичною системою сенсорного екрану, всі двері і система стійки контролюються з ПЛК екрану з анімацією. На платі управління також є механічні «Стоп», «Блокування клавіш» і «Індикатори харчування». Чи включаються звукові та візуальні попереджувальні пристрої, автоматично сигналізують протягом декількох секунд перед будь-яким рухом дверний секції, залишаються постійно включеними, поки двері знаходиться в русі, і скидаються відразу після зупинки руху.

 

Мануель Операції;

Є кілька способів виконання аварійної операції. Ручний кривошип, який прикріплюється до вихідного валу двигуна, доступний для ручного управління. У разі дуже великих дверей це не найкращий спосіб відкрити двері. (Доступний) Підключення двері до електрогенератори усуне проблему в разі відключення електроенергії.

 

  

 

Панель управління
Плата управління розроблена відповідно до CE 2006/95 EC і стандартом NEMA ICS 6. İt спеціально розроблений для воріт ангарів зі стійками з ПЛК і сенсорним екраном. Як частина правил техніки безпеки, панель управління також містить блокування для запобігання травм персоналу, блокування клавіш для авторизованих особистих операцій, а також блокування між системою електроживлення і використанням рукоятки для ручного управління дверним блоком. Він управляється миттєвим тиском для відкриття і постійного тиску для закриття, також доступний повністю автоматичний режим Dead-Man. Панель управління може харчуватися від автоматичного резерву, який буде подавати аварійне живлення на дверні системи в разі збою живлення.

 

На вибір Панель управління також може містити: перетворювачі частоти, систему Safety Edge.
 
Основні
Країна виробникТуреччина
Тип виробуВорота
Область застосування ворітПромислові
Призначення ворітВ'їзні
ПокриттяФарба
Тип відкривання ворітПідйомні
Конструкція полотна ворітРулонна
Пульт дистанційного керуванняТак
Наявність утеплювачаТак
Інформація для замовлення
  • Ціна: 210 500 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner