Вертикальні складаються ворота для ангарів для авіаційної промисловості змінили все, і The Flexible Giant® є ідеальним рішенням для авіації. Ми можемо виготовити моноблочні ворота для ангарів потужністю 50 тонн, тому для деяких літаків не потрібно стоечная система, звичайно, для необхідної площі у нас є стійку двері. The Flexible Giant® має великий досвід роботи з дверима ангарів аеропортів, тому що це завжди краще рішення, як сказав Альберт Ейнштейн. "Єдине джерело знань - це досвід". у нас це є.
Двері авіаційного ангара - це особлива сфера дверного бізнесу. Оскільки удосконалення цих воріт почалося з системи сталевих розсувних дверей, багато недоліків і проблеми розсувних воріт ангара, такі як важкі двері з нижньої напрямної, екстремальні вимоги до технічного обслуговування, а також деякі операційні проблеми, клієнт використовував їх лише для зобов'язань. Після відкриття тканинних дверей на великі розміри старі розсувні двері швидко змінюються. Ворота авіаційного ангара з системою стійок не мають слабких місць, на відміну від традиційних розсувних дверей, які мають багато переваг.
Замість звичайних воріт для ангарів наші ворота для авіаційних ангарів не потребують нижніх рейках, додаткової вільної площі в ангарі, дуже важкому технічному обслуговуванні, додаткової структурної навантаженні на будівлю і низькому циклі і часу операцій. Ви також можете заощадити час і навколишнє середовище.
Двері зроблені з двох полотен, створених в протилежні сторони. Тканинні секції кріпляться до горизонтальних балок (екструдований алюміній серії Т 6063-Т6). Мінімальна товщина двері 380 мм, що є нашими особливостями. Проміжні Двері зроблені з двох полотен, створених в протилежні сторони. Тканинні секції кріпляться до горизонтальних балок (екструдований алюміній серії Т 6063-Т6). Мінімальна товщина двері 380 мм, що є нашими особливостями. Проміжні балки прибираються за допомогою електродвигуна. На балках встановлені шини для полегшення роботи в вітряну погоду. Проміжні балки в прибраному стані не заважають чітким розмірами отвору.
Вогнестійкість тканини відповідає будь-яким правилам пожежної безпеки. Відносний стандарт - DIN 4102-B1. Ці матеріали важко спалахують. До них відносяться такі матеріали, як дерево, оброблене вогнетривким матеріалом, і жорсткий пінопласт. Пожежа повинен згаснути сам по собі, коли джерело вогню буде видалений.
Нижня балка забезпечена ущільненням з пористої гуми (U-подібної форми). Бічні напрямні на каркасних конструкціях або стійках мають ущільнення з пористої гуми або вбудовані щіткові ущільнення в залежності від типу двері. Спеціально підібрана гума має високу стійкість до зовнішніх умов, екстремально холодної і жаркій погоді.
Двері для ангарів Shipyarddoor ® спроектовані як єдина система, щоб витримувати зазначені вітрові навантаження. Напруження волокна через комбінованої статичного навантаження і вітрового навантаження не перевищуватимуть факторів для використовуваного матеріалу і типу витримується навантаження, при експлуатації 140 км / год, також в закритих положеннях може витримуватися до 180 км / ч. Спеціальні умови можуть бути виготовлені для стандартних ураганів до 230 км / ч.
Стандартні швидкості відкривання і закривання дверей для ангарів складають 20 см / с, також її можна збільшити до 40 см / с.
Всі двері виготовлені за стандартом CE. Застосовні директиви 89/106 / EC-99/93 / E. застосовні стандарти: - EN 13241-1: 2003 + A1: 2011-EN 12978: 2008 та обмежувачі навантаження, вітрової замок, термічний опір, зумер і сигнальна лампа служить стандартом.
На вибір; Доступна нижня кромка безпеки і пневматична система кромки безпеки.
На вибір Панель управління також може містити: перетворювачі частоти, систему Safety Edge.
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Туреччина |
Тип виробу | Ворота |
Область застосування воріт | Промислові |
Призначення воріт | В'їзні |
Покриття | Фарба |
Тип відкривання воріт | Підйомні |
Конструкція полотна воріт | Рулонна |
Пульт дистанційного керування | Так |
Наявність утеплювача | Так |